خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان خبرداد:

خسارت 32 میلیارد ریالی سیل به تاسیسات برقی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۶۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان خسارات وارده سیل به تاسیسات برقی این استان را 32 میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: شهرستان بویراحمد در بین شهرستان های هشتگانه بالاترین سهم ریالی خسارت سیل را به خود اختصاص داده است.

"داود راهزادی"درحاشیه بازدید از شبکه سه مداره یاسوج به خبرنگار ایلنا گفت: شهرستان بویراحمد با حدود 14 میلیارد ریال خسارات، بیشترین سهم خساراتی به تاسیسات برق در سیل چند روز گذشته را داشته و البته هم اکنون تمامی مناطق شهری و روستایی استان از نعمت برق پایدار برخودار هستند.

وی گفت: بیشترین خسارات وارده به تاسیسات برقی بعد از شهرستان بویراحمد مربوط به شهرستان‌های دنا و کهگیلویه بوده و الان مشکل خاصی در زمینه تامین برق پایدار برای مشترکین برق نداریم.

راهزادی،سقوط ترانسفورماتورها، شکستگی پایه‌های برق، پارگی شبکه و شکسته شدن کنتورهای مشترکین برق را از مهمترین خسارات وارده عنوان و خاطرنشان کرد: در روزهایی که شاهد سیل در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم تیم‌های عملیاتی به نحو شایسته ای خدمات لازم را به مشترکین برق ارائه دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان وقوع سیل، آمادگی لازم برای احداث و جایگزینی شبکه‌های برق در این استان وجود داشت و تلاش کردیم ساعات خاموشی شبکه‌های برق به پایین‌ترین زمان خود برسد.

راهزادی، با بی‌سابقه خواندن سیل به وقوع پیوسته در این استان طی چند ساله گذشته، تصریح کرد: 40 تیم عملیاتی با 160 نیروی انسانی در تعطیلات نوروزی با تمام توان از خاموشی های طولانی مدت شبکه های توزیع نیروی برق جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز