خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل توزیع برق مازندران:

برف و سیل 6 میلیارد تومان به تاسیسات برق مازندران خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۹۶

مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران گفت که بارش باران و سیلاب روزهای پایانی سال 97 بیش از 6 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات برق مازندران وارد کرد.

قاسم شهابی در گفتگو با ایلنا در خصوص خسارت وارده به تاسیسات برق اظهار کرد: در شهرستان سیمرغ با مشکلاتی مواجه بودیم که ناچار مجبور به قطع برق شدیم تا سطح آب فروکش کند.

 وی افزود: در کمتر از 24 ساعت، برق غالب مشترکین در این شهرستان وصل شد و تنها در برخی نقاط، به دلیل بالا بودن سطح آب، شاهد قطعی برق بودیم. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت:اما خسارات اصلی ما در بخش‌های نیالای گلوگاه، هزار جریب، دودانگه، چهاردانگه و آلاشت و لفور در سوادکوه وارد شد که بیشترین علل قطعی برق، رانش و ریزش کوه و متعاقبا افتادن درختان روی تیرهای برق در این مناطق بوده است.

 شهابی ادامه داد: پس از این حادثه، تمامی مناطق را به صورت اضطراری برق رسانی کردیم و هم اکنون در هیچ یک از مناطق استان جز در برخی نقاط خاص، بی برق نیست. 

وی در خصوص میزان خسارت به تاسیسات برق در استان گفت: برآورد میزان خسارات وارده به تاسیسات استان، 6 میلیارد تومان بوده است که غالب خسارات وارده متوجه تیرهای برق، ترانس‌ها و سیم‌های برق می‌باشد. 

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در سیلاب اخیر، بیش از 400 نفر از نیروهای شرکت برق، در قالب 150 اکیپ، تعمیر و خدمات توزیع برق استان مازندران به مناطقی که با قطعی برق روبرو بودند، اعزام و اقدام به ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن کردند. 

وی با تاکید بر اینکه تیم ها و اکیپ های شرکت برق تا پایان تعطیلات نوروزی برای خدمات رسانی در حالت آماده باش هستند، گفت: با توجه به شرایط بارانی و بحرانی استان ، اکیپ ها در حالت فوق العاده قرار دارند.

 یک میلیون و 300 هزار مشترک زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز