خبرگزاری کار ایران

محمدی‌تبار به ایلنا خبرداد:

صاعقه، جان ۱۵ رأس بز و بزغاله در باشت استان کهگیلویه و بویراحمد را گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۶۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلف‌شدن ۱۵ بز و بزغاله در اثر برخورد صاعقه در یکی از روستاهای شهرستان باشت این استان خبرداد.

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: در پی بارش‌های شدید عصر دیروز در بخش‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی نقاط شاهد آب‌گرفتگی معابر، سیلاب و وارد شدن خسارت به برخی منازل روستایی و حتی از بین رفتن تعدادی از گوسفندان روستائیان بودیم. 

وی افزود: حدود ساعت یک بامداد دیشب به‌صورت میدانی از منازل این روستاییان و گله‌های آسیب‌دیده آنها بازدید و خسارات ناشی از این بارش‌ها و تلفات گوسفندان آنها بررسی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه حدود ۱۵ رأس بز و بزغاله ساکنان روستای عنا (سید فخرالدین احمد)در شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل صاعقه تلف شده‌اند.

محمدی‌تبار گفت: اغلب خانه‌های کاه‌گلی این مردم که در جوار امام‌زاده سید فخرالدین احمد(ع) واقع شده به‌دلیل شدت بارش دچار آب‌گرفتگی و آسیب جدی شده‌اند طوری‌که شب‌گذشته، برخی اهالی در این هوای سرد بیرون از خانه‌های کاه‌گلی و خسارت‌دیده خود به‌سر بردند.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موارد به‌صورت دقیق به مراجع ذی‌صلاح گزارش و برای جبران خسارت‌های وارده پیگیری جدی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز