خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری :

حمله اقتصادی به ایران نشانه ضعف دشمنان است/ مسئولان ناکارآمد کنار گذاشته شوند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۵۰

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری تاکیدکرد که حمله اقتصادی دشمنان به ایران نشانه ضعف آنان است اگرچه این حمله ها خللی در اراده ملت ما در برابر دشمنان وارد نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی " در آیین رژه 31 شهریورماه در بلوار عدل، با اشاره به اینکه ملت ایران با حفظ وحدت و اتکاء به قدرت الهی، روح مقاومت و ایثار به پیروزی رسید،اظهارداشت: امروز ملت ایران و البته مسئولان نیازمند باز نگاه به دفاع مقدس هستند تا بدانند که چگونه پیروزمندانه از جنگ هشت ساله و نابرابر خارج شده و مرز خود را حفظ کردند.

در برابر مشکلات اقتصادی باید با تدبیر عمل کرد 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر روح ایثار و شهادت با وحدت همراه باشد در برابر تمام سختی‌ها عبور می‌کنیم و امروز در مصاف اقتصادی دشمن که می‌خواهد پایه‌های اقتصاد کشور را بشکند باید با تدبیر و اندیشه سد محکمی در برابر این هجوم بسازیم.

وی گفت:‌ امیدوارم با تدبیر مسئولان، فقر، گرانی، فسادها و تبعیض‌ها رفع شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری، کنار گذاشتن مسئولان ناکارآمد را مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی در کشور برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز