خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

اطلاعی از تمدید حکم سرپرستی خداداد افشاریان ندارم/ ورزشگاه یاسوج آذرماه به هیات‌های ورزشی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۲۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ اطلاعی از تمدید حکم شش ماهه خداد افشاریان برای سرپرستی هیات فوتبال این استان ندارد و تاکنون هیچ نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال و یا هیات فوتبال این استان دریافت نکرده است.

سیدمحمدتقی‌علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سئوال که آیا حکم خداداد افشاریان داور بین المللی فوتبال برای سرپرستی هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت شش ماه تمدید شده است یا خیر؟ اظهار داشت:‌ بدنبال این هستیم که انتخابات مجمع هیات فوتبال را برگزار کنیم و تاکنون نامه ای مبنی بر تمدید حکم آقای افشاریان به اداره کل ورزش و جوانان استان نرسیده و باید پیگیری کنیم که این نامه چرا تاکنون به دست ما نرسیده و من از تمدید شدن حکم آقای افشاریان اطلاعی ندارم.

وی گفت: فدراسیون فوتبال باید به اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تمدید حکم آقای افشاریان را اعلام کند و اگر فدراسیون فوتبال نامه‌ای در این ارتباط به هیات فوتبال استان هم داده باید هیات فوتبال آن را به ما تحویل می داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌کهگیلویه وبویراحمد با تشریح‌چگونگی برگزاری انتخابات در هیات‌های ورزشی، ادامه داد:‌ رئیس مجمع انتخابات خود فدراسیون‌ها هستند و ما موارد را جمع‌بندی و تائید و ردصلاحیت نامزدها با فدراسیون‌ها بوده و اگر جایی به مشکلی بربخوریم مرجع حل اختلاف با حکمیت وزارت ورزش و جوانان است.

علوی افزود:‌ هنوز به آن جا نرسیده‌ایم که وزارت ورزش و جوانان بین ما حکمیت کند.

وی تاکیدکرد که زمان انتخابات هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست.

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تا پایان آذرماه تحویل هیات ها می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هم ادامه داد:‌ دهم شهریورماه جاری پیمانکار ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج زیر نظر شرکت توسعه وزارت ورزش کار را در این ورزشگاه شروع کرده و تمامی نقایص کاری پیمانکار رفع عیب خواهد شد.

علوی گفت:‌ انشعابات وصل و تاسیسات راه اندازی شده و اکنون درحال کار است.

وی افزود:‌ تلاش‌می‌کنیم تا پایان‌مهرماه جاری کار رفع نواقص ورزشگاه به اتمام رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد نحوه واگذاری این ورزشگاه به هیات های ورزشی استان را منوط به داشتن شرایط واگذاری عنوان و خاطرنشان کرد:‌ واگذاری ورزشگاه به هیات فوتبال بستگی به شرایط لازم جهت نگهداری آن را دارد.

علوی گفت: ما معتقدیم واگذاری ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج باید به سمت و سوی هیات‌های تخصصی برود و الان هیات دوومیدانی هم می گوید پیست داریم و از سویی هیات فوتبال هم می گوید ما در این ورزشگاه چمن داریم.

وی تاکید کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بدنبال بهینه سازی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز