خبرگزاری کار ایران

باحضور استاندار انجام شد؛

افتتاح طرح ۲۵۰ هکتاری آبیاری تحت‌فشار کوشک و پروژه آبرسانی سپیدار بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۸۴۴

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، 2 طرح و پروژه آبرسانی در شهرستان بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، طرح ۲۵۰ هکتاری آبیاری تحت فشار با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال در روستای کوشک بویراحمد افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار منطقه کوشک بویراحمد به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت:‌ امروز شاهد بهره‌برداری ۶۰ میلیارد ریال اعتبارات در حوزه آب و خاک در این استان هستیم.

علی محمد احمدی با تاکید بر اینکه دولت در راستای خدمات‌رسانی به جامعه روستایی اقدامات مطلوبی انجام داده، اظهار امیدواری کرد افتتاح این پروژه نقش موثری در ارتقای ورودی آب به بخش کشاورزی مردم منطقه داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زمان شروع عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت‌فشار روستای کوشک بویراحمد را شهریورماه سال‌گذشته عنوان و اظهارداشت: این طرح با تلاش مجموعه همکاران جهاد کشاورزی امسال به بهره‌برداری رسید.

احمدی، تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این پروژه را 50 فرصت شغلی خواند و تصریح کرد:‌ با افتتاح این طرح ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه زیر روش‌های نوین آبیاری می‌رود.

بهره‌مندی ۳۵۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم در سپیدار بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از افتتاح پروژه آبرسانی در بخش سپیدار بویراحمد هم خبرداد و اظهارداشت: این پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

احمدی گفت: این پروژه دارای ۱۲ کیلومتر خط انتقال و ۳ باب مخزن به ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب است.

به‌گفته وی، با بهره‌برداری از این پروژه ۱۶ روستای منطقه سپیدار با جمعیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار پروژه آبرسانی به سپیدار بویراحمد را ۳۵ میلیارد ریال از محل ملی و صندوق توسعه ملی عنوان و خاطرنشان کرد:‌ احداث ساختمان موتورخانه، ایجاد ۳۰۰ متر دیوار حریم، نصب فلومتر مغناطیسی، تجهیز یک حلقه چاه با عمق ۱۶۵ متر و احداث ۱۵۰ متر شبکه برق و یک دستگاه ترانس از دیگر ویژگی‌های این پروژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز