خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

زمین‌خواران هیچ نسبتی با من ندارند/ هرکس فامیل‌های زمین‌خوار ‌مرا پیدا کند جایزه دارد/ از سال 54 تا امروز حتی یک متر مربع زمین خریداری نکرد‌ه‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۳۱

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تاکید کرد نه خودش و نه خانواده‌اش و حتی فامیل‌های نزدیک وی در موضوع زمین خواری استان کهگیلویه و بویر احمد نقشی و یا ردپایی نداشته‌اند.

غلام‌محمد زارعی با اشاره به اینکه من و خانواده‌ام از سال ۱۳۵۴ در شهر یاسوج سکونت داشته و قبل از آن در گچساران بوده‌ایم به خبرنگار ایلنا گفت:  خودم ،خانواده و یا فامیل های نزدیکم در موضوع زمین خواری شهرستان بویراحمد بویژه زمین خواری در اطراف شهر یاسوج  نقشی نداشته‌ایم.عده‌ای که خودشان ‌وام‌های میلیارد گرفته و اراضی ملی و منابع طبیعی اطراف یاسوج را تاراج کرده‌اند می آیند و می‌گویند نماینده مجلس و خانواده‌اش زمین خوارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:‌ عده ای از همین زمین‌خواران می‌خواهند موضوع سنگ شکن های محدوده پل بشار تا پل مختار یاسوج  که متعلق به ۴۰ سال پیش است را به تخلفات خود ربط دهند تا موضوع تخلف خودشان را از دید مردم پنهان کرده و به همین خاطر در بین مردم این سنگ شکن‌ها را هم به ما ربط می‌دهند.

زارعی با تشریح املاک و سرمایه‌های شخصی خود و خانواده‌اش در یاسوج هم گفت : از سال ۱۳۵۴ تاالان، هیچکدام از ما حتی یک متر مربع ‌نه از دولت‌، نه از ملت و نه از منابع طبیعی خریداری نکرده‌ایم. اسناد و سرمایه‌های شخصی من و خانواده ام نیز مشخص است. هر کسی سندی از من و یا خانواده‌ام در این باره پیدا کرد جایزه دارد.

وی گفت: پدر من از سال‌های سال پیش در خیابان آیت الله طالقانی یاسوج یک مغازه دارد که همه ایشان را می شناسند و الان هم همان مغازه را دارد و اگر همین پدر بعد از این همه سال خواست ساختمان مغازه خود را مرمت و یا تعمیر کند هزاران وصله ناحق و حرف بی پایه و اساس به نماینده مجلس و خانواده وی ربط می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز