خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

انهدام باند سارقان داخل خودرو در دهدشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۲۴۶

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان داخل خودرو، اماکن خصوصی، دکل های مخابراتی و اماکن زیارتی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهر دهدشت قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی، چهار سارق قطعات و لوازم خودرو را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی دو نفر از آنها در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

انصاری ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۴۱ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو، اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند همچنین تلاش برای دستگیری دیگر سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تأخیری و بازدارنده مجهز و از قراردادن خودرو در کوچه‌ها و معابر پرت و تاریک خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز