خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی‌کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کشف 213 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و یزد 

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۸۸

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 213 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و مأموران انتظامی در استان یزد خبر داد. 

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله موادمخدر از شرق کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضایی و نیز تعامل با پلیس استان یزد برای دستگیری سوداگران مرگ  خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر کهگیلویه و بویراحمد و مأموران انتظامی استان یزد با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی، طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند در محور ورودی به استان یزد، با توقیف یک دستگاه کامیون تریلر دانگ فنگ، یک نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

انصاری گفت: در این عملیات، 213 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد باقدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد و مأموران پلیس در استان یزد، با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق موادمخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز