خبرگزاری کار ایران

در پی اختلاف اعضای شورای شهر دوگنبدان با شهردار بررسی شد؛

مخالفان پیشنهاد استاندار را رد کردند/ از استاندار اصرار از مخالفان انکار / ارجاع پرونده به دیوان عدالت اداری

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۰۵

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مخالفان شهردار دوگنبدان راضی به ادامه کار شهردار دوگنبدان نشده و خواستار عزل وی هستند.

سیدعبدالکریم عزیزی در گفت‌و گو با ایلنا، با تشریح نشست علی‌محمد احمدی استاندار ، معاون عمرانی استاندار، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران  و باشت، اعضای شورای شهر و شهردار که با هدف رفع مشکل اعضای شورای شهر  دوگنبدان با  شهردار تشکیل شده بود ،گفت: مخالفان شهردار دوگنبدان چهار نفرند که متاسفانه باوجود تاکید استاندار برای حفظ شهردار کنونی،حاضر به پذیرش پیشنهادهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشده  و همچنان بر تصمیم خود مبنی بر عزل شهردار دوگنبدان اصرار  دارند.

عزیزی با اشاره به اینکه  معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد مهلت ۲ ماهه برای بررسی‌های بیشتر را به مخالفان شهردار دوگنبدان داد گفت: مخالفان این پیشنهاد را نیز رد کرده و اصرار بر عزل شهردار دارند.

احتمال ارجاع پرونده به دیوان عدالت

وی گفت: از آنجا که  شرایط برای تعامل بین اکثریت اعضای شورای شهر دوگنبدان و شهردار وجود ندارد احتمال ارجاع پرونده به دیوان عدالت اداری  وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد از استیضاح شهردار دوگنبدان در روزهای آینده هم خبرداد و البته گفت که شهردار کنونی دوگنبدان در زمانی عزل می شود که پنج نفر در شورای اسلامی این شهر مخالف داشته باشد و الان این تعداد چهار نفر هستند.

وی تاکیدکرد: در حال حاضر فعالیت کنونی شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قانونی است و می‌تواند شهردار این شهر باشد.

  مخالفان شهردار دوگنبدان در نشست دیشب تاکیدکردند  پیگیر پرونده شهردار دوگنبدان تا زمان عزل وی هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هفته گذشته چهار نفر از اعضای هفتگانه شورای شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اعلام کردند اسناد ارائه شده از سوی مسعود ظفری شهردار این شهر سبب شد وی شهردار شود سابقه اجرایی محسوب نمی شود.

اکثریت شورای شهر دوگنبدان تاکید بر عزل شهردار کنونی دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز