خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

رسانه نباید اجاره نشین جریان‌ها و قومیت‌ها باشد/ عزل سه مدیر کهگیلویه و بویراحمدی

کد خبر : ۶۵۴۳۰۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هر کس به فکر توسعه همه جانبه این استان نباشد بدون شک خیانت کار بوده و باید منتظر پاسخ این خیانت در دنیا و آخرت باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان نیازمند همکاری برای توسعه است و هرکس برای توسعه این استان قلم و قدم بر ندارد بدون شک خیانت کرده است.

وی با برجسته خواندن نقش رسانه ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: دولتمردان و رسانه ها برای تحقق این توسعه بایستی در کنار هم و همراه هم باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح ساختار مدیریتی در این استان خبرداد و خاطرنشان کرد: اصلاح ساختاری باید از استانداری استان شروع و به مدیران ارشدی برسد.

احمدی افزود: نماینده دولت در استان باید نماینده دولت باشد نه اینکه نماینده غیر دولت باشد و مدیری نباید خودش را پشت غیردولتی ها قایم کند.

وی باتاکید براینکه اصلاح ساختاری مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بایستی صورت گیرد، یادآورشد: مردم آرزوی افتتاح پلی بودند در این شهر و باید تاسف خورد از اینکه این چیزها را می بینیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حرص و جوش خوردن خود برای توسعه ایران و این استان، ادامه داد: با سکوت پاسخ کسانی راکه به‌فکر توسعه استان نیستند نمی دهم.

احمدی گفت: رسانه ها را محرم خود می دانیم و از اینکه نرم رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد از نرم کشوری بیشتر است خوشحال هستم و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی مبارزه با قوم گرایی و منطقه گرایی را در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت دانست اما تاکیدکرد که باید رسانه ها در کنار مجموعه مدیریتی استان باشند تا اصلاح ساختارها صورت گیرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اصلاح ساختارهای مدیریتی در این استان باید تلاش ها را چندبرابر کرد و در این بین نیارمند همراهی رسانه ها با پرهیز از قوم گرایی و منطقه گرایی هستیم.

احمدی تاکیدکرد که ۵۰ درصد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته و پروژه های ملی چون پاتاوه _ دهدشت مشکل اعتباری ندارد و این استان چشم اندازی زیبایی در اینده خواهد داشت.

وی افزود: رسانه ها نباید اجاره نشین جریان و گروهی و منطقه ای باشد و از رسانه ها می خواهم انتقاد از مدیران را فراموش نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یک دست صدا دارد، تصریح کرد: من به تنهایی نمیتوانم در برابر فساد و رانت ها بایستم و نیازمند همراهی رسانه ها با خودم در مقابله با رانت ها هستم.

احمدی در ادامه به موضوع ارتباط خود با مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من با نمایندگان استان دوستی و تعامل داریم و البته ممکن است اختلاف نظرهایی هم داشته باشیم.

وی گفت: در بحث بودجه مشکلات ساختاری وجود دارد و ممکن است اختلاف هایی هم با نمایندگان استان داشته اما ما با نمایندگان دوست بوده و برای توسعه استان در کنار هم باید باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تلاش می کند مشکلات خبرنگاران این استان را با هماهنگی مجموعه مدیریتی فرهنگ و ارشاد اسلامی حل کند.

احمدی از عزل سه مدیرکل استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخاطر استخدام های فله ای خبرداد و اظهارداشت: همواره در برابر فساد و رانت ها ایستاده و البته نیازمند همراهی رسانه ها هستم.

وی گفت: یک‌ مدیرکل در دوران خدمت من در این استان سه نفررا بکار گرفت که پاسخ آن را هم از ما دریافت کرد.

احمدی افزود: استخدام های فله ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت مربوط به دوران خدمتی من در این استان نبود و البته من در برابر چنین کارهایی با کسی تعارف نداشته و برخورد می کنم.

در پایان این آیین از بیش از ۱۰۰ خبرنگار استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز