خبرگزاری کار ایران

در نشست با مسئولان استان مطرح شد؛

انتقاد نماینده کهگیلویه از روند اجرای پروژه پتروشیمی دهدشت/ توجهی به مصوبات سفر وزیر نفت به دهدشت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۶۶

نشست‌مشترک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، فرماندار کهگیلویه، رئیس هلدینگ خلیج فارس و سایر مسئولان مرتبط در محل پتروشیمی دهدشت برگزار که در این نشست، نماینده کهگیلویه بزرگ در خانه ملت نسبت به روند اجرای پروژه پتروشیمی دهدشت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، سردار عدل هاشمی‌پور با تشکر از اقدامات انجام شده نظیر اتمام خاکبرداری، شروع ساختمان‌های غیر صنعتی و دیوارهای حایل اظهار داشت: مردم دیگر بیش از این تحمل و ظرفیت وعده‌های مسئولان را ندارند و امیدوارم جناب ربیعی رئیس هلدینگ با بهره‌مندی از تجربه و تخصص خود تصمیم قاطعی برای تسریع در روند اجرا، تأمین منابع مالی و پیشرفت جدی پروژه اتخاذ نماید و عقب ماندگی برنامه زمانبندی را جبران نمایند چرا که برنامه تعریف شده به تایید جدی وزیر محترم نفت رسیده و دستور اکید مبنی بر تسریع در اجرا و به روز بودن آن داشته اند.

هاشمی با بیان اینکه مهندس زنگنه وزیر نفت همواره بر پایان زمانبندی پروژه اصرار دارند، افزود: با تغییر مدیریت هلدینگ به نظر می‌رسد که مصوبات دو سفرقبلی وزیر نفت بالاخص برنامه کامل زمانبندی مورد توجه جدی نیست و در این صورت شخص وزیر می بایست پاسخگوی آن مصوبات و برنامه باشد.

ربیعی رئیس هلدینگ و مهندس اشرف زاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) که تحریم‌های‌جدید و عدم تامین‌منابع ارزی و ریالی را عامل عقب‌ماندگی پروژه عنوان‌کردند با اعتراض هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی مواجه شدند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهرا خبر ندارید که تحریم ها همیشه بوده و بخش اعظمی از مراحل دریافت  منابع ارزی و ریالی طی شده که نیاز است پیگیری جدی و مستمری اتخاذ شود.

در پایان این نشست مصوب شد که اوایل هفته آینده جلسه مشترکی با وزیر نفت در تهران برای پیگیری ادامه کار و تعیین تکلیف نهایی پروژه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز