خبرگزاری کار ایران

عدل هاشمی‌پور:

امیدوارم تا پایان هفته‌جاری آتش چاه نفت رگ سفید گچساران مهار شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۷۴

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مهار آتش در رگ سفید تا کنون اقدامات خوبی انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور اظهار کرد: کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت نفت جنوب در این مدت  اقدامات  قابل توجه‌ای برای مهار آتش انجام داده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس افزود: بر اساس بازدیدی که صورت گرفت ساخت استخرهایی با مجموع  ظرفیت بیش از۲۰۰ هزار لیتر آب که شامل  دو استخر است و ساخت دو لوکیشن به جهت برپایی دکل‌ها به مساحت تقریبی هر کدام ۱۰ هزار متر مربع، پاک‌سازی محوطه مورد نظر و خط انتقال آب به طول ۲۵۰ کیلومتراز  اقدامات بزرگی است که در این مدت کم برای مهار آتش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات به خوبی پیش می‌رود  و کارکنان صنعت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، ناوگان ترابری مناطق نفت‌خیز، شرکت نفت گچساران و آغاجاری و آتش نشانان خستگی‌ناپذیر مناطق نفت‌خیز جنوب با حمیت، وحدت و همدلی در راستای برنامه‌ریزی جامع برای مهار این آتش تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس با بیان اینکه هم اکنون دو دکل حفاری در منطقه مستقر شده‌اند، اذعان کرد: در حال حاضر در این مدت کم عملیات حفاری خوبی صورت شده است.

این مسوول تصریح کرد: مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر به صورت شبانه روزی در تلاش هستند و تاکنون ابتکار عمل خوبی از خود نشان داده‌اند و بر اساس بررسی که صورت گرفته امیدورم تا پایان هفته‌جاری آتش رگ سفید مهار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز