خبرگزاری کار ایران

در راستای تفاهمنامه دو جانبه صورت گرفت؛

بازدید هیات اتریشی از پارک ملی دنا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۵۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست و توسعه پایدار اتریش به همراه 9 نفر از کارشناسان و متخصصین این وزراتخانه از پارک ملی و مناطق حفاظت شده دنا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط‌عمومی حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد، گروه کارشناسان محیط زیست کشور اتریش در پی تفاهمنامه منعقد شده بین ایران و این کشور در سفری یک روزه به یاسوج در آخرین روز از خرداد ماه جاری از پارک ملی و مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدگفت: بازدید متخصصان و کارشناسان محیط زیست اتریش در راستای اجرای تفاهمنامه علمی و عملیاتی بین سازمان حفاظت محیط زیست و این کشور اروپایی صورت گرفت.

وی گفت: تبادل اطلاعات و تجربیات علمی در راستای حفاظت از پارک های ملی و مناطق تحت مدیریت کشور یکی محورهایی بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید است.

جعفری نژاد افزود: این گروه 10 نفره در این سفری یک روزه از مناطق حفاظت شده کوه گل و خاریدون سی سخت واقع در پارک ملی دنا دیدن کردند.

در این سفر و بازدید، سه رئیس پارک، شش کارشناس از کشور اتریش و پنج نفر کارشناس از سازمان حفاظت محیط زیست ویکتوریا هاسبر معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط‌زیست اتریش را همراهی  کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز