خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد خبرداد:

اسکان 65 هزار حاشیه نشین در حاشیه شهر یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۰۶

فرماندار بویراحمد از اسکان و استقرار 65 هزار حاشیه نشین در حاشیه شهر یاسوج خبرداد و از رشد روزافزون حاشیه نشینان در محدوده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شاهرخ کناری در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش روزافزون جمعیت در یاسوج و مشکلاتی که وجود دارد، اظهارداشت: 65 هزار حاشیه‌نشین در یاسوج از خدمات شهری استفاده می‌کنند.

وی به کمبود اعتبارات در شهرستان بویراحمد و همچنین مشکلات شهر یاسوج اشاره و خاطرنشان کرد:‌ در شهر یاسوج در اکبرآباد ، مهریان ، سرآبتاوه ، بلهزار و مادوان حدود 65 هزار حاشیه‌نشین داریم.

فرماندار بویراحمد گفت: بزرگترین روستای کشور سرآبتاوه با 17 هزار نفر جمعیت در کنار شهر یاسوج قرار دارد و همه از خدمات شهری استفاده می‌کنند و جمعیت شهر ما اکنون با احتساب این تعداد حاشیه‌نشین 200 هزار نفر است.

کناری با اشاره به اعتبارات محدود شهرستان ، ادامه داد: با همه توان به شهرداری یاسوج جهت تجهیز و تکمیل پارک بانوان مرکز استان کمک خواهیم کرد.

رئیس کارگروه بانوان وخانواده شهرستان بویراحمد افزود: اعتبارات فرمانداری‌ و شهرستان بسیار محدود است در حالی که وقتی جمعیت شهر از 200 هزار نفر بالا می‌زند نیازمند خدمات دهی بیشتر است لذا باید ساختارهای یک کلان شهر را آماده داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز