خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

شهرداری باشت برترین شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۶۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به شاخص های هشتگانه در ارزیابی دستگاههای اجرایی این استان، از برتری شهرداری شهر باشت بعنوان شهرداری برتر این استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسن نوروزی در اولین نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس محورهای هشت‌گانه در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی این استان، شهرداری باشت بین شهرداری‌ها، بانک کشاورزی بین بانک‌ها و سه کارگروه امور زیربنایی، ستاد درآمدهای استان و کارگروه اشتغال برترین کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی معرفی شدند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم دستگاه‌های برتر در شاخص‌های هشت‌گانه سال قبل هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح محورهای هشت‌گانه در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی این استان، خاطرنشان کرد: 11 دستگاه در شاخص‌های ارزیابی امتیازات قابل قبولی کسب کردند که دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اداره کل زندان‌ها و نوسازی مدارس از جمله این دستگاه‌ها هستند.

نوروزی گفت: بانک کشاورزی با کسب نمره 17 با فاصله زیادی بانک اول و برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد و بعد از آن بانک سپه و صنعت و معدن مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

تخصیص 42 درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان

وی به اعتبارات استان از بودجه سال 97 اشاره و تصریح کرد: مجموعه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان در سال حدود 670 میلیارد تومان می باشد که تاکنون 277 میلیارد معادل 42 درصد این مبلغ به استان تخصیص پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بودجه عمرانی این استان در سال جاری یک هزار و 66 میلیارد پیش بینی شده است.

نوروزی در خصوص پروژه‌های استانی پیوست قانون(پروژه‌های ملی استانی شده) هم ادامه داد: مجموع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های استانی پیوست قانون 205 میلیارد تومان می باشد که در سه ماهه ابتدایی امسال 58 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی گفت: جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد 89 صدم درصد کشور بوده اما به لحاظ اعتباری در سال گذشته 2.7 درصد اعتبارات کشور را تملک کردیم و در سال جاری سهم استان 2.8 درصد از اعتبارات کشور است.

نوروزی افزود: کهگیلویه و بویراحمد رتبه 16 جذب اعتبارات را در اختیار دارد که این نشان دهنده تلاش نمایندگان مردم در مجلس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز