خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری رزمایش پدافندغیرعامل و قطع برق مراکز حساس استان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۷۱

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش پدافندغیرعامل و قطع برق چهار مرکز حساس و حیاتی اداری این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "نادر جانی‌پور" در گفت و گو با نمایندگان رسانه‌ها گفت: به مناسبت هفته پدافندغیرعامل و براساس برنامه زمانبندی قطع برق چهار مرکز حساس و حیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، برق این مراکز قطع و رزمایش موردنظر برگزار شد.

وی با تشریح چگونگی برگزاری رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: رزمایش عنوان شده با رمز " یا حضرت زینب(س) " شروع و بعد از یکساعت به پایان رسید.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رزمایش با مشارکت چهار اکیپ اتفاقاتی و عملیاتی و با مدیریت مهندسین این شرکت در مراکز حساس این استان باموفقیت برگزار شد.

جانی پور با تقدیر از مراکز حساس و حیاتی که در این رزمایش مشارکت فعال داشتند، یادآورشد:  برق این مراکز از ترانسفورماتورهای از قبل تعیین شده قطع و برق تمامی آنها در مدت زمان کوتاهی بوسیله ژنراتورهای خود این مراکز وارد مدار شد.

وی وجود ژنراتورها و مولد اضطراری برق در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند و تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی بویژه اماکن خدمات رسان و ویژه مانند بیمارستان ها مصرانه می‌خواهیم اقدام به نصب مولدهای اضطراری در اماکن اداری خود باشند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رزمایش سالجاری سرعت وارد شدن مولدهای اضطراری در زمان قطع برق نسبت به سال های گذشته قابل قبول تر بوده و امیدواریم توجه خاصی در حوزه برق به موضوع پدافندغیرعامل شود.

جانی‌پور از همراهی " شاهرخ کناری " مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و " ابوذر صالح نسب " رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافندغیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان تقدیر کرد.

وی افزود: 40 نیروی انسانی بطور مشترک در رزمایش پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت فعال داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز