خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع لرستان خبرداد؛

مانور پدافند غیرعامل درشهرستان بروجرد برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۲۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از برگزاری منظم و مطلوب مانورپدافن دغیرعامل در شهرستان بروجرد خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از برگزاری منظم و مطلوب مانور پدافند غیرعامل در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، به منظور آمادگی هرچه بیشتر، جهت مواجه با بحران وحوادثاحتمالی هر ساله مانور پدافند غیرعامل، توسط این شرکت د ریکی از شهرستان‌های استان برگزار می شود.

باتوجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی برتشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته پدافند غیرعامل در سطح کشور، شرکت توزیع برق استان لرستان نیز همگام و همدوش با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، مبادرت به تشکیل کمیته پدافند غیرعامل درسطح استان کرد که براساس مصوبات کمیته، نقاط حساس و دستگاه‌های خدمات رسان درمواقع بحران رادر زمره همگانی کردن این کمیته قرارداده است.

مهندس بحرینی، مدیرعامل برق لرستان، در این خصوص اظهارداشت: عناصرفراوانی نقش تعیین کننده در پدافندغیرعامل دارند.

وی گفت: از جمله این عناصر، سرعت و ابتکار عمل، کیفیت و قدرت مانور جهت رفع بحران، میزان سنجش آمادگی دستگاه‌ها و نیروی انسانی جهت مقابله بابحران و رفع کمبود‌ها، اولویت اول کاری کمیته پدافندغیرعامل است.

بحرینی افزود: راهکارهایی نیز جهت خروج و متوقف کردن بحران‌های احتمالی وجود دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها آموزش همگانی اقشارجامعه و به نوعی فرهنگ سازی جهت تعمیم این مقوله مهم در سطح کشور است.

مدیر عامل برق لرستان تاکید کرد: همه سازمان‌ها و دستگاههای دولتی، بایستی به طورحتم نسبت به نصب و راه اندازی دیزل و ژنراتورهای برق جهت مواقع بحران اقدامات جدی بعمل آورند.

بحرینی افزود: انتظار می‌رود شورای تامین استان کلیه سازمان‌ها ودستگاه‌ها را موظف به اجرای خریدتجهیزات لازم جهت مقابله بابحران نمایند و برق لرستان نیز این آمادگی رادارد طرح و برنامه‌های فنی و مهندسی خود را جهت تسریع در کار و نصب تجهیزات مربوط به سازمانهای ذیربط ارائه دهد.

طی چندسال گذشته، مانور پدافندغیرعامل، هرساله در یکی ازشهرستان‌های استان برگزار می‌شود که امسال نیز همزمان با هفته پدافند غیرعامل که توسط مقام عظمای ولایت و مرجعیت، در ابتدای آبان ماه هرسال(هشتم آبان) نامگذاری شده، این مانور درشهرستان بروجرد برگزار شد.

مدیرعامل برق لرستان اظهار داشت؛ مانور فوق که به منظورآمادگی هرچه بیشتر مراکز مهم و حیاتی با قطع برق شروع می‌شود، امسال در دو مرکز، ابتدا بیمارستان شهید چمران بروجرد که پس ازقطع برق ۱۱ ثانیه بعد سیستم تامین برق آن واحد وارد مدار شد و دیگری مرکز مخابرات شهرستان بود که پس ازیک دقیقه برق آن مرکز نیز تامین شد.

این مانور با حضور اعضای پدافند غیرعامل استانداری لرستان، اعضای پدافند غیرعامل فرمانداری بروجرد، سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ برق استان، مدیر و اعضای دیسپاچینگ شرکت، مدیران برق۲.۱ بروجرد و‌ گروه‌های اجرایی وعملیاتی و اعضای کمیته پدافندغیرعامل شرکت توزیع برگزار و نتایج مانور بسیار مثبت و رضایتمند ارزیابی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز