خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

پل سوم بشار مشکل فنی ندارد/ افتتاح پل تا یکماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۹۱

مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از طولانی شدن زمان افتتاح پل سوم بشار یاسوج مرکز این استان، گفت:این پل از لحاظ فنی مشکلی ندارد.

 شاهرخ کناری در گفت وگو با ایلنا گفت: از طولانی شدن افتتاح پل سوم بشار یاسوج گله‌مند و نگران هستیم اما بخاطر اطمینان بیشتر از روند فنی این پل، نشست های مستمری با کارشناسان مختلف فنی در زمینه این پروژه داشته‌ایم که هیچکدام تاکنون نگفته‌اند که پل سوم بشار از لحاظ فنی مشکل دارد.

وی خاطرنشان کرد: شایعاتی مبنی بر تخریب پایه‌های پل و ناایمن بودن آنها در افکار عمومی منتشر شده اما تا الان هیچکدام از این شعایعات به تایید کارشناسان فنی براساس آنچه در جلسات می‌گویند نرسیده‌است.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد افزود: به‌نظر می‌رسد فاز اول پل سوم بشار یاسوج که خط رفت آن است تا یکماه آینده به بهره‌برداری برسد و بخشی از مشکلات ترافیکی در سطح شهر با افتتاح خط رفت این پل حل می‌شود.

کناری از درخواست مکتوب اداره کل پدافندغیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل راه و شهرسازی استان جهت انعقاد قرارداد با مشاور فنی باتجربه باهدف بررسی کارشناسانه پروژه برای افتتاح خط برگشت آن خبرداد.

وی گفت: نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نوشته‌ایم و از این اداره‌کل خواسته‌ایم جهت اطمینان بخشی بیشتر به مردم، قراردادی با مشاور فنی باتجربه جهت بررسی فنی خط برگشت پل سوم بشار یاسوج منعقد تا اطمینان کامل به مردم بخاطر تردد برروی این پل داده‌شود.

 وی از تخصیص اعتبار هشت میلیارد ریالی برای مقاوم سازی پل اول بشار یاسوج در شورای پدافند غیرعامل شهرستان بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: مجری مقاوم سازی پل اول بشار براساس مصوبه این شورا ، اداره کل امور آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل چهارم بشار یاسوج نیز پیشرفت فیزیکی بین 20 تا 30 درصد دارد که البته ساخت این پل باتوجه به وضعیت رودخانه بشار کار سختی است.

کناری اظهارامیدواری کرد با بهره برداری از پل های بشار سوم و چهارم یاسوج شاهد کاهش بار ترافیکی و دغدغه های شهروندان ، گردشگران و مردم کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز