خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پروژه فسفات چرام تعیین تکلیف نشده است/ راه اندازی نشدن معدن فسفات چرام سبب دلسردی مردم از دولت شده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۲۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف نشدن مهمترین پروژه معدنی در این استان خبرداد و اظهارداشت: برای تعیین تکلیف نهایی پروژه فسفات چرام باید یکسال دیگر صبر کرد.

داریوش دیودیده به خبرنگار ایلنا در چرام گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی تصمیم بر این شد که با حضور کارشناسان سازمان زمین‌شناسی کشور و سایر کسانی که می‌توانند به صورت دقیق اطلاعات دهند بر طرح فسفات چرام مطالعه جدی انجام گیرد.

وی با تاکید براینکه تعیین تکلیف یکی از بزرگترین معادن فسفات خاورمیانه که در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است، اظهارداشت: تفاهمنامه مطالعات اکتشافی پنج هزار کیلومتر مربع از این طرح منعقد شده و در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار استان به همراه " سردار هاشمی پور " نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای به سرانجام رسانیدن طرح فسفات چرام حساسیت فراوانی داشته و با پیگیری های مستمر، سرانجام معدن در شهرستان چرام تا یک سال آینده تعیین تکلیف می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، راه اندازی معدن فسفات چرام یکی از شعارهای اصلی نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بوده که این شعار، 30 سال است از سوی نامزدهای انتخاباتی که حتی نماینده مجلس شورای اسلامی می شوند طرح اما مردم منطقه در حسرت این راه اندازی مانده اند.

راه اندازی نشدن این پروژه حیاتی در شهرستان چرام سبب ناامیدی مردم از مسوولان و بی اعتمادی به دولت ها شده است.

نرخ بیکاری در شهرستان چرام روبه فزونی بوده که باراه اندازی پروژه فسفات می توان شاهد کاهش چشمگیر این نرخ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز