خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

موقعیت کشور از نظر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بخش معدن ضعیف و قابل تامل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۲

انتقال فن آوری روز مستلزم سرمایه گذاری خارجی در معادن آذربایجان شرقی است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی جذب سرمایه گذاران خارجی در صنایع معدنی استان را بدلیل بهره گیری از فناوری‌های نوین و منابع مالی حائز اهمیت دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: موقعیت کشور از نظر جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش معدن در مقایسه با سایر کشور‌ها ضعیف و قابل تامل است و برای تغییر وضعیت فعلی و دستیابی به جایگاه مناسب، برنامه ریزی و فراهم نمودن زیرساخت‌ها و بستر توسعه این بخش توسط دولت ضروری است.
وی افزود: جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع معدنی غیر از تامین مالی فعالیت‌های معدنی موجب بکارگیری ماشین آلات و تکنولوژی جدید در استخراج و بهره برداری از معادن و توسعه و شکوفایی این بخش مهم و حیاتی از اقتصاد کشور می‌شود.
عظمایی خاطرنشان کرد: دولت برای استفاده از ظرفیت مناسب صنایع معدنی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی ارزی، بدنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغاتی و برگزاری نمایشگاهای تخصصی و معرفی ظرفیتهای معدنی کشوربه سرمایه گذاران خارجی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز