خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد خبرداد:

فاز اول کارخانه سیمان مارگون بویراحمد به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۰۷۲

فرماندار بویراحمد از به بهره برداری رسیدن فاز اول کارخانه سیمان مارگون این شهرستان در سفر ریاست جمهوری خبر داد و تاکید کرد که مشکلات اساسی این کارخانه از قبیل آب ، مواد خام اولیه و اعتبارات حل شده است.

به گزارش ایلنا، محمدکاظم نظری در برنامه رودرو شبکه محلی دنا گفت: در سفر ریاست جمهوری به یاسوج، فاز اول کارخانه سیمان مارگون بویراحمد به بهره برداری رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مرتبط با آب این کارخانه حل شده است یا خیر؟ اظهار داشت: علاوه بر حل شدن مشکل آب ، مشکلات اعتباری آن نیز حل شده است.
 
فرماندار بویراحمد افزود: مواد خام اولیه این کارخانه اکنون وارداتی است اما بزودی فعالیت رسمی آن در منطقه شروع می شود.
 
نظری با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون در سفر ریاست جمهوری حل شده است، خاطر نشان کرد: تنها مشکل این کارخانه مشکل مدیریتی است که قرار است بزودی حل شود.
 
وی در ادامه از کلنگ زنی کارخانه فولاد سقاوه بویراحمد با مشارکت بخش خصوصی هم خبرداد.
 
فرماندار بویراحمد گفت: کلنگ زنی کارخانه فولاد سقاوه یاسوج با اعتباری معادل 650 میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی شده است.
 
نظری در ادامه، مهمترین اولویت سفر ریاست جمهوری در شهرستان بویراحمد را احداث راه عنوان کرد.

وی افزود: از 260 میلیارد تومان پیش بینی شده در این سفر برای محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین اعتبارات مربوط به حوزه راه است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز