خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد:

عده‌ای به یک‌باره دلواپس شده‌اند

فرماندار بویراحمد به فضا سازی رسانه‌ای مخالفان دولت اشاره کرد و گفت: در جریان سازی‌های رسانه‌ایِ سیاسی درباره فیش‌های حقوقی عده‌ای به یک‌باره دلواپس شده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدکاظم نظری، در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: جای سوال است، مگر این داستان فقط از سال ۹۲ به این طرف شروع شده است؟ مگر پیش از این نبوده است؟ مگر در همان هشت سال_ که خیلی از بدعت‌ها از آن زمان شروع شده است؟ همین فیش‌ها و دریافتی‌ها نبوده است؟ مگر نفت ۱۴۰ دلاری با آن همه اختلاس‌های نجومی را می‌توان فراموش کرد؟ در آن روزها چه کسی فریاد زد؟ آن روزها چه کسی نگران حق مردم و بیت المال بود که امروز باید مردم یکی پس از دیگری از آنها با خبر شوند؟ چه کسی دلواپس آن همه پرداخت‌هایی که خارج از همه ضوابط انجام می‌شد، بود؟ چه کسی نگرانی‌های به حق مردم را فریاد زد؟

وی افزود: در راستای بحران سازی‌های پی در پی برای دولت تدبیر و امید و شاید تلاش واهی برای به فراموشی سپردن اختلاس‌ها و فسادهای گسترده گذشته، به یک باره تصاویری از فیش‌هایی منتشر می‌کنند، این در حالی است که دولت افتخار م‌ کند در کمال صداقت و احترام، پاسخ‌گوی افکار عمومی باشد و وظیفه خود می‌داند که در هر زمان و هر موضوعی جوابگوی مردم باشد.

نظری ابراز امیدواری کرد این روحیه مطالبه‌گری و نظارت در بیت المال کماکان ادامه داشته باشد و صرفآ به دلیل جناح بندی‌های سیاسی نباشد.

کد خبر : ۳۸۳۳۸۲