خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگرکهگیلویه و بویراحمد خبرداد

آموزش 12 هزار کارگر در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر خانه کارگرکهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های این تشکل کارگری در هفته کارگر استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علیرضا جنتی پنجشنبه عصر در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن روز کارگر روز 11 اردیبهشت، گفت: کارگران زحمتکش‌ترین و از طرفی بی‌ادعاترین سربازان سازندگی در کشور محسوب می‌شوند.

دبیر خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همه خدماتی که این تشکل در کشور از ابتدای شکل‌گیری داشته، اظهار کرد: فارغ از همه موضوعات سیاسی و حزبی و گروهی این خانه کارگر بوده که پیگیر مشکلات و سختی‌های این قشر زجردیده بوده است.

این فعال حوزه کارگری در کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال برنامه‌های خوبی برای هفته کارگر در استان تدارک دیده شده که یکی از آن‌ها برنامه راهپیمایی خانوادگی کارگران به سمت تپه نورالشهدای شهر یاسوج است.

جنتی بیان کرد: در روز جهانی کارگر نیز که روز شنبه 11 اردیبهشت است رأس ساعت 9 صبح راهپیمایی کارگری از محل خانه کارگر استان در گلستان 7 شهر یاسوج خواهیم داشت.

وی گفت: در این همایش که با تجلیل از کارگران هم استانی همراه خواهد بود مسئولانی نظیر استاندار، معاونین و فرمانده سپاه فتح استان حضور دارند.

این مسئول خانه کارگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: خانه کارگر در سال گذشته یعنی از روز کارگر سال گذشته تا روز کارگر امسال تعداد 12 هزار نفر را آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای داده که میانگین آموزش در هر ماه یک‌هزار نفر است.

 

کد خبر : ۳۶۶۰۰۸