خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه‌و بویراحمد میزبان بزرگترین تحول در حوزه زنان و خانواده جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۱۵

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی تقویت همکاری‏‌های تخصصی سازمان‏‌های مردم نهاد حوزه زنان جنوب کشور در این استان خبر داد.

فریبا رحمانپور به ایلنا از یاسوج گفت: این نشست به مدت سه روز و در دهه مبارک فجر برگزار می‏ شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نشست با حضور دکتر اطهره نژادی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان ریاست جمهوری و مراسم اختتامیه نشست با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و استانداران استان‏های شرکت کننده، برگزار می‏‌شود.

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نشست دکتر مشکینی مشاور وزیر کشور و مدیر کل امور سازمان‏‌های مردم نهاد وزارت کشور حضور دارند.

رحمانپور گفت: 170 نفر از نمایندگان سازمان‏‌های مردم نهاد و 30 نفر از نمایندگان دستگاه‏‌های مرتبط با حوزه زنان و خانواده از استان‌های فارس، خوزستان و بوشهر حضور دارند که استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان این نشست خواهد بود.

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف از این نشست را تقویت ارتباط و تعامل موثر میان سازمان‏‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با یکدیگر و دولت و ایجاد محیط حمایتی و توانمندسازی جهت پرداخت به مسائل و رفع مشکلات امور زنان و خانواده عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز