خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده به ایلنا خبر داد:

اجرای طرح ارتقای توانایی زنان مدیر و نخبه در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۰۳

زنانی که در جایگاه مدیریتی قرار دارند و زنان متخصصی که در حال حاضر جایگاه مدیریتی ندارند و می توانند مخاطب برنامه ظرفیت سازی مدیریتی زنان باشند دو گروه هدف این طرح هستند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری از در دستور کار قرار گرفتن طرح ارتقای توانایی زنان مدیر و نخبه در کشور خبر داد.

اطهره نژادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد طرح تربیت مدیران زن که در دستور کار معاونت امور زنان قرار دارد، گفت: این طرح با استفاده از، پایش طرح‌های پیشین مرکز امور زنان و خانواده و مرکز امور مشارکت زنان که جایگاه‌های سازمانی قبلی معاونت بوده‌اند و به منظورارتقای توانایی‌های زنان مدیر در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این برنامه دو گروه از مخاطبان را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: گروه اول زنانی هستند که در حال حاضر در جایگاه مدیریتی قرار دارند که با تعامل با آنها و پرداختن به موضوعات مورد نیاز، برنامه ریزی جهت ارتقای توانایی‌های زنان مدیر دنبال می‌شود و گروه دوم زنان متخصصی هستند که در حال حاضر جایگاه مدیریتی ندارند و می‌توانند مخاطب برنامه ظرفیت سازی مدیریتی زنان باشند.

نژادی با اشاره به اینکه پیش از اجرای این طرح، بانک اطلاعات مدیران زن در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: در بانک اطلاعات مدیران و زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی که در پورتال زنان و خانواده جای دارد، اسامی و سمت‌های مدیریتی زنان در دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و مراکز متعدد در حال بارگذاری است.

معاون برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: این پایگاه اطلاعاتی، فضای مناسبی را برای بهره‌مند شدن کشور از توان تخصصی زنان مدیر و متخصص فراهم می‌سازد.

وی در پایان در ارتباط با اجرای طرح توانمندسازی زنان مدیر، گفت: این برنامه کلان از منظر عملیاتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد و در هر یک از زمینه‌های تخصصی با دستگاه‌های متولی مربوطه در ارتباط خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز