خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

زنگ مهر و ایثار در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۲۶

در سال تحصیلی جاری ۹۳ حدود ۲ هزار و ۷۰۰ فضای آموزشی پذیرای ۱۴۳ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی برای امر تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از شروع تحصیلی سال ۹۳ همزمان به آغاز هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و این همزمانی را به فال نیک گرفت.

«هادی زارع‌پور» در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: در سال تحصیلی ۹۳ که همزمان با شروع هفته دفاع مقدس است ۱۳ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی این سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه زنگ جشن شکوفه‌های کلاس اولی و هفته دفاع مقدس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد بطور همزمان نواخته می‌شوند، اظهار داشت: این زنگ که زنگ «مهر و ایثار» نام دارد در ساعت هشت صبح یکم مهرماه ۹۳ در تمامی مدارس ۱۳ گانه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، توزیع ۲ میلیون جلد کتاب درسی، تعمیر و تجهیز مدارس و برگزاری کارگاههای آموزشی کتاب‌های تازه تالیف پایه‌های چهارم ابتدایی و هشتم متوسطه اول را از مهم‌ترین اقدامات پروژه مهر باهدف بازگشایی مدارس این استان برشمرد.

زارع‌پور افزود: در سال تحصیلی جاری ۹۳ حدود ۲ هزار و ۷۰۰ فضای آموزشی پذیرای ۱۴۳ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی برای امر تعلیم و تربیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز