خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در یاسوج

کد خبر : ۱۹۴۲۴۰

همزمان با ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده، در روز جمعه ۲۴ مردادماه در شهر یاسوج برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده، در روز جمعه، ۲۴ مردادماه، در شهر یاسوج برگزار می شود.

محمدعلی رهامی بهایلنا در یاسوجافزود: این همایش بزرگ نیز همچون همایش بزرگ پیاده روی خانواده که اسفندماه ۹۲ در شهر گچساران برگزار شد از شبکه سوم سیما پخش مستقیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی خانواده در فاصله کمتر از شش ماه نشان از توسعه ورزش همگانی در این استان است، اظهارداشت: در سطح کشور کمتر اتفاق افتاده است که همایش پیاده روی یک استان در این فاصله زمانی دو بار پخش مستقیم از یک برنامه تلویزیونی سراسری داشته باشد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از عموم مردم استان بویژه شهر یاسوج در این همایش بزرگ پیاده روی خانواده، خاطرنشان کرد: چون هموطنان ما در سراسر کشور نظاره گر این همایش در پایتخت طبیعت ایران می باشند انتظار می رود با حضور پرشور بتوانیم برنامه ای زیبا را اجرایی کنیم.

رهامی در خصوص جوایز این همایش گفت: یک عدد خودروی سواری پراید به عنوان جایزه ویژه و تعدادی هدایای ارزنده نیز به قید قرعه به شرکت کننده گان اهداء خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز