خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش قیمت‌ها در ۳۴ سال گذشته برای اولین بار رخ داده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۳۵

نرخ تورم از ۴۵ درصد به ۱۴ درصد در دولت امید و تدبیر رسیده و باید پذیرفت کار بزرگی صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای اولین بار در تاریخ ۳۴ سال گذشته از نظام جمهوری اسلامی ایران، نرخ و قیمت اقلام و کالاها کاهش پیدا کرده است.

سیدموسی خادمی به ایلنا در یاسوج گفت: در دولت تدبیر و امید، اولین باری است که شرایط کاهش قیمت ها را در تاریخ دولت‌های انقلاب مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به طرح سلامت در بیمارستان‌ها و اماکن بهداشتی کشور، اظهارداشت: اکنون در بیمارستان ها و اماکن بهداشتی کشور با کاهش پرداخت ها مواجه هستیم و بیمارستانی حق ندارد به بهانه پرداخت نکردن پول، بیماری را بستری نکند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نرخ تورم از ۴۵ درصد به ۱۴ درصد در دولت امید و تدبیر رسیده و باید پذیرفت کار بزرگی صورت گرفته است.

خادمی تاکید کرد: فضای شلوغ و جنجالی گذشته در کشور اکنون به یک فضای آرام و باتدبیر تبدیل شده است.

وی در ادامه اطلاع رسانی و تبلیغات در زمینه اقدامات دولت یازدهم را ضعیف ارزیابی عنوان و اظهارداشت: باوجود اقدامات بزرگی که توسط دولت تدبیر شکل گرفته متاسفانه شاهد اطلاع رسانی مناسب نیستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان نیز اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه اقدامات و خدمات دولت مطلوب بنظر نمی‌رسد و می بایست تدابیر مطلوب‌تری اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز