خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

کارکردن در حوزه بهزیستی سخت و طاقت فرساست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۵۴

پیشرفت‌های خوبی در حوزه بهزیستی استان صورت گرفته که امیدواریم با برنامه ریزی‌های مستمر این پیشرفت ها ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که کارکردن و خدمتگزاری به جامعه نیازمند در حوزه بهزیستی بسیار سخت و طاقت فرساست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «فتاح محمدی» در بازدید از مراکز اورژانس اجتماعی و آسایشگاه سالمندان مردانه فردوس، بمناسبت هفته بهزیستی گفت: اگرچه کارکردن در حوزه بهزیستی متنوع است اما باید پذیرفت کار کردن در این حوزه بسیار سخت و طاقت فرساست.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به جامعه نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند عشق به کار و تلاش فراوان است، اظهارداشت: همه مسوولان با وحدت و همدلی می‌بایست برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه نیازمندان تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیشرفت‌های خوبی در حوزه بهزیستی استان صورت گرفته که امیدواریم با برنامه ریزی‌های مستمر این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار به تشریح جامعه نیازمند تحت پوشش این اداره کل پرداخت و از مسوولان خواست برای آشنایی بیشتر با جامعه نیازمندان به مراکز بهزیستی سرکشی کنند.

«فضل اله اتابک» گفت: طرح‌های مختلفی از قبیل کاهش طلاق، ساماندهی کودکان کار و خیابانی، خانه سلامت و خط تلفن ۱۲۳ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال فعالیت هستند.

در دیدار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اورژانس اجتماعی و آسایشگاه سالمندان مردانه فردوس، «حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی فتح می‌رمحمدی» مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری استان نیز حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز