خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

طلاق در کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۳۱

معنایی ندارد یک معلول برای دریافت یک عصا یا سمعک از دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد به مرکز استان بیاید که مشکلات فراوانی را در این ارتباط باید متحمل شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به آماری تاکید کرد که افزایش نرخ طلاق در این استان نگران کننده و بیداد می کند.

" فضل اله اتابک " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه براساس آخرین اطلاعات دریافتی، نرخ طلاق در این استان بیداد می کند که می بایست تدابیر لازم برای کاهش این نرخ از سوی دستگاههای مرتبط اندیشیده شود.

وی از واگذاری برخی از پرونده های طلاق به مشاوران اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: مشاوران خانوادگی این اداره کل تمامی توان خود برای رفع مشکلات زوج ها باهدف جلوگیری از طلاق را بکار گرفته و می گیرند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرهای سی سخت، چرام، لنده، بهمئی و باشت به شکل جدی وارد این مبحثشده و سایر شهرهای استان نیز در آینده ای نه چندان دور فعالیت های کنونی شان در زمینه کاهش نرخ طلاق گسترده تر می شود.

اتابک در ادامه از واگذاری و تحویل دادن تجهیزات و امکانات در شهرستان ها به معلولان نیز خبرداد.

وی گفت: معنایی ندارد یک معلول برای دریافت یک عصا یا سمعک از دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد به مرکز استان بیاید که مشکلات فراوانی را در این ارتباط باید متحمل شود.

این مسوول بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس قانون، یکعدد عصا می بایست سه سال در اختیار یک معلول باشد امامتاسفانه بطور گسترده دیده می شود هر پنج تا شش ماه برخی از معلولان برای دریافت عصا به این اداره مراجع می کنند.

اتابک از حضور برخی از معلولان بعنوان گدا در دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اظهارنگرانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز