خبرگزاری کار ایران

واگذاری آپارتمان و اهدای ۳۰۰ میلیون تومان از سوی بزرگواری و تاجگردون به خیرین مدرسه‌ساز

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۶۷

در بخشی از این مراسم در حالی که نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه برگزاری مراسم برای ایراد سخنانی کوتاه حضور یافته بودند، نماینده کهگیلویه در سخنانی تنها دارایی خود را به خیرین مدرسه ساز استان بخشید.

نماینده شهرستان‌های " کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده " استان " کهگیلویه و بویراحمد " در مجلس شورای اسلامی به جمع خیرین مدرسه ساز استان پیوست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا یاسوج از تهران، شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد استانی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، تعداد زیادی از هم استانی های مقیم کهگیلویه و بویراحمد و خیرین مدرسه ساز کشور در تهران برگزار شد.

در بخشی از این مراسم در حالی که نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه برگزاری مراسم برای ایراد سخنانی کوتاه حضور یافته بودند علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه در سخنانی تنها دارایی خود را به خیرین مدرسه ساز استان بخشید.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور حاضران در این جشنواره خطاب به آن‌ها گفت: من قبل از اینکه نماینده بشوم یک معلم بودم و از درآمد معلمی چیزی نه پس انداز کرده و نه سرمایه‌ای داشتم.

بزرگواری افزود: پس از حضور در مجلس با کمک وام‌هایی که مجلس به نمایندگان داده است و البته از حقوق آن‌ها کسر می‌شود امروز کلید یک آپارتمان ۱۳۶ متری در تهران به من داده شد و تنها دارایی من همین آپارتمان است که با وام و بدهکاری صاحب آن شده ام.

وی با بیان اینکه هم اکنون در یک منزل اجاره ای در تهران زندگی و خانه دیگری از خود ندارد خاطرنشان کرد: من هم اکنون مستاجر هستم و در یک آپارتمان با ۸۰ میلیون رهن زندگی می کنم که ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان برای این مبلغ که آن هم وام است از حقوق من کسر می‌شود.

نماینده کهگیلویه در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: همانطور که گفتم چیزی در زندگی‌ام جز همین آپارتمانی که با وام مجلس به من تحویل شده است ندارم و دوست دارم کلید آن را به عنوان کمک من به جامعه خیرین مدرسه ساز استان تقدیم این عزیزان کنم تا با فروش آن نسبت به تکمیل یا ساخت مدرسه‌ای در محروم ترین نقطه استان که در حوزه انتخابیه من است اقدام شود.

در حالی که این بخش از سخنان وی با تشویق ممتد حاضران پاسخ داده شد بزرگواری گفت: فرزندی به نام سید " روح الله بزرگواری " داشتم که سروان ارتش جمهوری اسلامی بود که در زمان برگزاری رزم آمایش مجروح و پس از اهداء سه عضوش به دیار باقی شتافت و شهید شد و هم اکنون سه هموطن با اعضای وی به خوبی زندگی می کنند و خدا را از این بابت شاکریم.

وی افزود: اتنها درخواست جامعه خیرین مسکن ساز استان این است که مدرسه ای را که با فروش آپارتمان اهدایی ساخته می شود را به عنوان نام شهید سید " روح الله " نامگذاری کند.

پس از این سخنان در حالی که فضای مجلس برگزاری همایش به‌شدت تحت تاثیر این اقدام بزرگواری بود، غلامحمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در سخنانی با تقدیر از این اقدام ماندگار نماینده کهگیلویه از وی تشکر و گفت: حاج آقا بزرگواری انصافا انسانی مومن، ساده زیست و خیر هستند و این اقدام وی قابل تقدیر است.

وی همچنین به پاس احترام به جامعه خیرین مدرسه ساز استان از حاضران اجازه گرفت و بر دستان رئیس جامعه خیرین مسکن ساز کشور بوسه زد.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس نهم در پاسخ به سئوال مجری که کمک شما به جامعه خیرین مدرسه ساز استان چه خواهد بود؟ گفت: اجازه دهید کمک من مخفی بماند و رسانه ای نشود، به‌همین دلیل من را از گفتن آن معاف کنید.

نماینده " گچساران و باشت " هم در سخنانی با تقدیر ویژه از اقدام نماینده کهگیلویه گفت: حاج آقا بزرگواری نماد بارز افراد مومنی هستند که خداوند گفته با جان و مالشان انفاق می کنند و ما شاهد بودیم وی هرآنچه داشت و من فرمایشات ایشان را تایید می کنم را در راه خدا و برای ساخت مدرسه در محروم ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد.

" غلام رضا تاج گردون " افزود: من دوست داشتم حاج آقا بزرگواری اجازه دهند و به نمایندگی از همه حاضران بر دستان وی بوسه بزنم اما چون وی اجازه این کار را نمی دهند من به نمایندگی از جمع صورت وی را می بوسم.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سئوال مجری برنامه که کمک شما به جامعه خیرین مدرسه ساز استان چیست؟ تصریح کرد: من هم به یاد مرحوم مادرم که بانوی خیری بود مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای مدرسه ساز در استان کمک می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز