خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا از یاسوج:

مراسمات فاتحه خوانی را در سالن‌های ورزشی کبگیان برگزار نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۳۱

امام جمعه کبگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسمات فاتحه خوانی را در سالن‌های ورزشی کبگیان برگزار نکنید.

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: چرا برخی از سالن‌های ورزشی بخش کبگیان را به مراسمات فاتحه خوانی اجاره می‌دهند اما جوانان از حضور در آن بی‌بهره‌اند؟ 

وی با بیان اینکه مسئله محروم ماندن جوانان در استفاده از سالن‌های ورزشی در برخی از روستا‌های بخش کبگیان نگران‌کننده است، اظهار داشت: سئوال ما این است که آیا سالن ورزشی برای فاتحه خوانی ساخته شده یا اوقات فراغت؟

امام جمعه کبگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جوانانی که با تمام اشتیاق و بدون هیچ چشم داشتی در تمامی برنامه‌های پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب حضور فعالی دارند چرا اکنون نباید سالن ورزشی جهت انجام برنامه ها و فعالیت های ورزشی خود داشته باشند؟ 

پژمان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید مشکل بیمه سالن‌های ورزشی را حل کند تا عده‌ای به بهانه بیمه نکردن سالن‌های ورزشی، فضای اوقات فراغت را از جوانان نگیرند.

وی تاکید کرد: منبعد هیچکس حق ندارد هیچ سالن ورزشی را در بخش کبگیان به فاتحه خوانی اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز