خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج / بعد از ۲ ماه کش و قوس؛

شهردار مارگون در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۶

با تصمیم نهایی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر مارگون، بالاخره " علی باغبان " ۳۷ ساله به‌عنوان شهردار این شهر مشخص شد.

ایلنا - یاسوج: بخشدار مارگون شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب شهردار جوان اصلاح طلب شهر مارگون بعد از کش و قوس‌های فراوان خبر داد.

«اردشیر جانی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بعد از کش و قوس‌های فراوان و خسته کننده، بالاخره شهردار شهر مارگون با رای قاطع پنج عضو شورای این شهر انتخاب شد.

وی با تشریح نشست اعضای شورای اسلامی شهر مارگون در شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این نشست در ساعت ۱۵ عصر روز جمعه بیست و چهارم آبان‌ماه ۹۲ برگزار شد.

بخشدار مارگون شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تصمیم نهایی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر مارگون، بالاخره «علی باغبان» ۳۷ ساله، ساکن مارگون، اصلاح طلب جوان و دانشجوی ترم آخر دانشگاه در مقطع کار‌شناسی رشته حسابداری به‌عنوان شهردار این شهر مشخص شد.

جانی‌پور، با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت «علی رستخیز» شهردار سابق مارگون شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهر مارگون با مدیریت شهردار جدید و همراهی اعضای شورا و مردم این شهر بتواند در برنامه‌های پیش بینی خود و همکارانش موفق باشد.

وی گفت: «باغبان» از حامیان «غلام محمد زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی و جریان موسوم به اصلاحات است.

شهر مارگون در شهرستان بویراحمد با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز