خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی:

اعتبارات پروژه های دهه فجر بویراحمد بی‌سابقه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۲۶

زارعی تاکید کرد که همانند گذشته تمام توان خود را برای رضایتمندی مردم کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بکار گرفته و می گیرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی، اعتبارات تخصیص یافته و هزینه شده برای پروژه های عمرانی شهرستان بویراحمد در سال‌جاری نسبت به تمامی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی را بی سابقه خواند.

" غلام محمد زارعی " درگفت و گو اختصاصی با ایلنا در یاسوجگفت: حج اعتبارات ریالی برای پروژه های عمرانی افتتاحی در دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان بویراحمد در بخش پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال نسبت به تمامی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها شاهد رفع برخی از مشکلات کنونی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: در شهرستان دنا پروژه هایی متعددی با حجم اعتبارات گسترده نیز در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

زارعی تاکید کرد که همانند گذشته تمام توان خود را برای رضایتمندی مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بکار گرفته و می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز