خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا:

امیدواریم تغییرات مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد سرعت بیشتری بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۲۴

امیدواریم تغییرات مدیریت ها در کهگیلویه و بویراحمد سرعت بیشتری بخود بگیرد زیرا دغدغه اغلب مردم این دیار همین است.

ایلنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که تغییر مدیران دولت‌های نهم و دهم این استان در دولت یازدهم شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

«غلام محمد زارعی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج در پاسخ به این سوال که آیا از روند کنونی تغییر مدیریت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد راضی هستید؟ اظهار داشت: بله از وضعیت کنونی تغییر مدیریت‌ها راضی هستیم، اما به طور حتم با تدبیر دولتمردان استان، تغییر مدیریت‌ها در روزهای آینده شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی تغییر مدیریت‌ها با تغییر هر دولت را طبیعی خواند و خاطرنشان کرد: انشاالله با تغییر مدیران و انتصاب مدیران جوان و پویا در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد شاهد رشد و تعالی در خدمتگذاری به مردم باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی افزود: تدین، تعهد، تخصص، بومی بودن و همراهی با مجموعه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران آینده مورد نظر ما خواهد بود.

زارعی گفت: امیدواریم تغییرات مدیریت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد سرعت بیشتری به خود بگیرد زیرا دغدغه اغلب مردم این دیار همین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز