خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دولتمردان ایران از مواضع هسته ای عقب نشینی نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۷

مطمئن باشید دولتمردان ایران اسلامی در بحثمذاکرات هسته ای عقب نشینی نخواهند کرد و تاکنون آمریکایی ها نیز نتوانسته اند اعتماد دولتمردان ما را بخود جلب کنند.

ایلنا - یاسوج: معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که شعار «مرگ برآمریکا» شعار عدالتخواهی ملت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش ایلنا از لنده، «فتاح محمدی» در نشست شورای اداری شهرستان لنده گفت: تا زمانی که استکبار جهانی و غربی‌ها دست از رفتارهای ظلم ستیزانه‌شان در برابر دنیای اسلام دست برندارند بدون شک فریاد عدالتخواهی «مرگ برآمریکا» در سراسر ایران اسلامی و دنیای اسلام طنین انداز خواهد بود.

وی با تشریح ویژگی‌های ۱۳ آبان و فرمایشات امام راحل و رهبری انقلاب در ارتباط با دولتمردان آمریکایی، اظهارداشت: بفرموده امام عظیم الشآن «اگر آمریکایی‌ها آدم شدند و اصل حاکمیت ما را بپذیرند آنجا است که ما با آنان ارتباط خواهیم داشت.

این استاد دانشگاه افزود: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان می‌بایست باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود و شعار» مرگ بر آمریکا «نیز طنین انداز شود.

محمدی در ادامه با تقدیر از دیپلماسی دولت تدبیر و امید در ارتبا با مذاکره با آمریکا، خاطرنشان کرد: کمترین پیامد این دیپلماسی این بود که» اوباما «رئیس جمهور آمریکا نام رهبری ما را با کرامت یاد می‌کند.

وی گفت: برخورداری ایران از انرژی هسته‌ای به دیدگاه دولتمردان آمریکا نیز دومین پیامد تلاش‌های وزارت خارجه دولت یازدهم در مدت گذشته بوده است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از تغییر موضوع» اوباما «بعد از برقراری‌های ارتباط وزارت خارجه دو کشور ایران و آمریکا، بیان داشت: اگرچه برخی مواضع رئیس جمهور آمریکا به دلیل لابی‌های رژیم اشغالگر در ارتباط با ایران تغییر کرد اما اکنون آنان در برابر افکار عمومی دنیا پاسخگو باید باشند.

محمدی افزود: مطمئن باشید دولتمردان ایران اسلامی در بحثمذاکرات هسته‌ای عقب نشینی نخواهند کرد و تاکنون آمریکایی‌ها نیز نتوانسته‌اند اعتماد دولتمردان ما را به خود جلب کنند.

وی نوع تحرکات دیپلماسی ایران در زمینه مذاکره با آمریکا را در شرایط کنونی نوعی تاکتیک سیاسی خواند و تصریح کرد: امروز دولتمردان آمریکا باید پاسخگوی دنیا باشند و برگ برنده مذاکرات ایران و آمریکا در دستان دولتمردان ماست.

این استاد دانشگاه در ادامه حضور گسترده مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال را عامل مصونیت سازی و بالابردن توان رایزنی‌های آینده دولتمردان ایران در مباحثمختلف برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز