خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی از رشادت ناشنوای چرامی تقدیر کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۴

بدون شک ایثارگری این عزیز در تاریخ دیارمان ماندگار خواهد بود و پروردگار متعال پاسخ آن ایثارگری را در بهشت موعود خواهد داد.

ایلنا: در اقدامی شایسته و قابل تحسین، دقایقی پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سیاسی و امنیتی، معاون عمرانی و امور هماهنگی، فرماندار چرام و برخی از مسوولان محلی در منزل ناشنوای شهرستان چرام برای ادای احترام به ایثارگری و همدردی با خانواده آن مرحوم حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در یاسوج، «سیدموسی خادمی»، «فتاح محمدی»، «پژمان نیک اقبال»، «علیرضا نیکروز فرماندار» به همراه برخی دیگر از مسئولان محلی هم اکنون در منزل نوجوان شهید «سیدمحمدرشید معصومی» حضور دارند.

سرکشی به این خانواده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی خوشحالی این خانواده را به دنبال داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بدون شک ایثارگری این عزیز در تاریخ دیارمان ماندگار خواهد بود و پروردگار متعال پاسخ آن ایثارگری را در بهشت موعود خواهد داد.

«سیدموسی خادمی» افزود: ما مسوولان نیز وظیفه داریم پاسخگوی نیاز نیازمندان بویژه این خانواده بوده و در این بین برخود می‌بالیم خادم مردم دیارمان باشیم.

پیش از این پدر مرحوم معصومی از حضور نیافتن برخی از مسوولان محلی در آئین‌های سوگواری فرزندش اظهار نگرانی کرده بود.

مرحوم «سیدمحمدرشید معصومی» در اردوی تفریحی، جان دو معلول سمنانی را که در حال غرق شدن در دریای خزر بودند نجات داد اما جان خود را متاسفانه از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز