خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران؛

امنیت و آرامش یک رکن اصلی برای توسعه پایدار اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۹۴۷

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز تهران عنوان کرد: بر خلاف فشارهای متعدد اغتشاشگران با بصیرت و هوشیاری اصناف و بازاریان طرح به‌ تعطیلی کشاندن کسب و کارها شکست خورد.

به گزارش ایلنا، کسبه همواره جامعه متدین و بی‌حاشیه هستند و علاقه مند آرامش و امنیت هستند تا در فضایی امن بتوانند به روزی حلال و امورات کسب و کار و کارآفرینانه خود بپردازند و هیچگاه تمایل به التهاب ندارند. متأسفانه التهاب آفرینی اغتشاشگران در ماه های اخیر بویژه در بازار مهرماه و مدارس سبب شد بسیاری از تولیدکنندگان صنعت کفش آسیب های جبران ناپذیری ببینند و از این جهت پس از کرونا؛ آسیب اقتصادی ناشی از التهاب آفرینی های اغتشاشگران در ماه های اخیر دومین بحران بزرگ برای تولیدکنندگان و کارآفرنیان کفش محسوب می گردد که مدیریت آن ضروری است.

رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز تهران امنیت و آرامش را یک رکن اصلی و راهبردی برای توسعه پایدار اقتصادی؛ سرمایه گذاری و رشد کارآفرینی در کشور ارزیابی نمود و ماهیت و ذات رشد پایدار اقتصادی را تابعی از تحقق همه جانبه امنیت دانست و با اشاره به روایتی از حضرت علی علیه السلام که فرمودند نعمتان مجهولتان الصحة و الامان: به معنای اینکه دو نعمت ناشناخته تندرستی و امنیت است ؛ و لذا باید قدر این دو نعمت مهم را دانست؛ رفتار التهاب آفرین اغتشاشگران را سبب تاثیرات جدی و مستقیم بر کاهش چشمگیر معیشت کارآفرینان و کارگران و زنجیره های شغلی این صنف زحمتکش دانست که عموما به صورت روزمزد و درآمد روزانه ارتزاق می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز