خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

افزایش ۶ درصدی مشترکین گاز طبیعی استان زنجان در پرداختِ غیرحضوریِ قبوض

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۶۰

این میزان در مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد بوده که نشانگر افزایش ۶ درصدی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: پرداخت‌های غیر حضوری در ۶ ماه امسال موجب کاهش پرداخت کارمزد به بانک‌ها به مبلغی بیش از ۱۴۸ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان امروز دوشنبه(۲۶آبان) با اشاره به روش‌های الکترونیکی پرداخت گاز بهای مشترکین در استان زنجان اعلام کرد: با توجه به ایجاد درگاه الکترونیکی محاسبه، مشاهده و پرداخت قبوض گاز مشترکین در سایت شرکت گاز استان، اغلب مشترکین گازبهای خود را با این روش و همچنین تلفن بانک، باجه‌های الکترونیکی بانک‌ها، دستگاه ATM، اینترانت و sms پرداخت می‌کنند.

به گفته وی، کارمزد پرداختی شرکت گاز به بانک‌های استان از بابت پرداخت الکترونیکی به مراتب کمتر از پرداخت حضوری است و با پرداخت الکترونیکی، مبالغ صرفه‌جویی شده در راستای توسعه و عمران شبکه‌های گاز در اقصی نقاط استان صرف خواهد شد؛ ابراز داشت: پرداخت غیر حضوری قبوض گاز به طور متوسط ماهانه حدود ۲۵۰ میلیون ریال صرفه اقتصادی دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه کارمزد قبوض حضوری ۶۵۰ تومان و قبوض غیر حضوری ۱۰۰ تومان است افزود: پرداختهای غیر حضوری در ۶ ماه امسال موجب کاهش پرداخت کارمزد به بانک‌ها به مبلغی بیش از ۱۴۸ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان شده است.

عسگریان در ادامه بر لزوم پرداخت به موقع گازبهای مصرفی تاکید و اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ پرداخت به موقع قبوض گاز امری لازم و ضروری است، چرا که پرداخت به موقع؛ موجب وصول درآمد در موعد پیش بینی شده، کاهش درصد انتقال یافته، کاهش هزینه‌های وصول مطالبات، کاهش مراجعه کنندگان به امور مشترکین و در ‌‌نهایت افزایش رضایتمندی مشترکین است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: استان زنجان بیش از ۲۴۵ هزار و ۳۱۷ مشترک گاز در بخش خانگی، تجاری مشترکین عمده دارد که در صورت اعمال مدیریت بر مصرف، مهم‌ترین همیار شرکت گاز در تامین زیرساخت‌های انرژی بخش تولید و صنعت و به تبع آن تحقق توسعه پایدار خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز