خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان تاکید کرد:

اشتغال‌زایی و افزایش سطح درآمد اقشار مردم با گسترش صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۶۰

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری علاوه بر اشتغال زایی می تواند سطح درآمد اقشار مردم را نیز افزایش می دهد

ایلنا: رییس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان با اشاره به پنج میلیون بیکار موجود در کشور و لزوم برنامه ریزی دقیق از سوی کلیه بخش‌های اقتصادی کشور برای حل این مساله گفت: در بخش صنعت برای ایجاد یک شغل باید ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذار کرد ولی در بخش گردشگری این عدد بسیار کمتر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مسعود گلشیرازی» چشم انداز کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان را توسعه پایدار با توسعه این صنعت عنوان گرد و گفت: توسعه فرهنگی، زیرساختی سرمایه گذاری، ارتباطی و اطلاع‌رسانی در راستای توسه گردشگری پایدار رسالت این کمیسیون است.

وی تاکید کرد: اقتصاد کشور را باید بخش خصوصی اداره کند و دولت مالیات دریافت کند ولی متاسفانه در حال حاضر دولت اقتصاد را اداره و به مردم یارانه پرداخت می‌کند.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان از آمادگی فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: اتاق می‌تواند زمینه جذب سرمایه گذاری و توسعه گردشگری را با کمک دستگاه‌های دولتی در استان ایجاد کند.

گلشیرازی با اشاره به حضور اتاق در ۷۸ مجمع کشور گفت: اتاق می‌تواند با کمک فعالان اقتصادی مسیر توسعه کشور را برای برنامه‌های توسعه هموار سازد.

وی رسالت اتاق بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را پایش فضای کسب و کار کشور دانست و گفت: تنها راه اشتغال زایی در کشور رونق فضای کسب و کار و بالا رفتن سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف است.

«مهدی جمالی‌نژاد» مشاور عالی و رییس گروه مشاوران شهرداری اصفهان در این جلسه از آمادگی شهرداری و شورای شهر اصفهان برای توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: شهرداری با تمام توان آماده همکاری با سایر دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های خصوصی جهت توسعه این صنعت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز