خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - مجارستان؛

نعمت پور فینالیست شد / پیروزی علی یاری در شانس مجدد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۰

نعمت پور نماینده وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان با چهار پیروزی به دیدار فینال راه یافت. مهدی علیاری در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها صاحب یک پیروزی شد.

رقابت‌های سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از بعد از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است که طالب نعمت پور نماینده وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان با چهار پیروزی به دیدار فینال راه یافت. مهدی علیاری در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها صاحب یک پیروزی شد.

به گزارش ایلنا، در وزن ۸۴ کیلوگرم طالب نعمت پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم الکساندر برازون براوو از ونزوئلا را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر صفر جاوید حمزاتوف از بلاروس نفر سوم المپیک را مغلوب کرد. نعمت پور در مرحله بعد نورسلطان تورسینوف از قزاقستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵-۲ دامیان یانیکوفسکی از لهستان دارنده مدال برنز المپیک لندن را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی سامان طهماسبی از آذربایجان است.

بر این اساس، در وزن ۹۶ کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱ بر ۳ مغلوب آرتور الکسانیان از ارمنستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، علیاری به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله ابتدا مقابل ولادیسلاو متودیف از بلغارستان با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید تا در دور بعد به مصاف یرلان ایسکاکوف از قزاقستان برود. علیاری در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف بالاز کیس از مجارستان می‌رود.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد نوربخش در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی دونیر اسلام اف از مولداوی را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۲-۱۰ مغلوب کازوما کوراموتو از ژاپن شد و با توجه به شکست این ژاپنی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز