خبرگزاری کار ایران

تیم ایران طلایی نداشت!

۴ مدال تیم ۵ نفره کشتی آزاد ایران در جام علی اف روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۰۳

تیم پنج نفره ایران توسط عبدالله قمی در ۱۲۵ کیلوگرم مدال نقره گرفت و بابک رضایی و علی رضا قاسمی در وزن ۷۴ کیلوگرم و بهنام احسان پور در ۶۱ کیلوگرم سه مدال برنز تصاحب کردند.

در پایان رقابت های بین المللی کشتی جام علی علی اف تیم منتخب کشتی آزاد ایران به یک مدال نقره و سه مدال برنز دست یافت.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی کشتی آزاد علی اف روسیه در شهر ماخاچکالا به پایان رسید که تیم پنج نفره ایران توسط عبدالله قمی در ۱۲۵ کیلوگرم مدال نقره گرفت و بابک رضایی و علی رضا قاسمی در وزن ۷۴ کیلوگرم و بهنام احسان پور در ۶۱ کیلوگرم سه مدال برنز تصاحب کردند.

در روز دوم این رقابت ها، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عبدالله قمی نماینده جوان کشورمان ابتدا با نتیجه ۱۲ – ۲ از سد آنزور خزریف از روسیه گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر ۸ بر دولت شابانبای از قزاقستان غلبه کرد. قمی در مرحله نیمه نهایی نیز در حالی که ۴ بر صفر از آلن زاسایف اوکراینی نایب قهرمان جهان عقب بود در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ از سد این حریف گذشت و به دیدار فینال راه یافت. قمی در دیدار نهایی مقابل علی عیسی اف از آذربایجان در حالی که با نتیجه یک بر صفر پیش بود در یک لحظه بر اثر غفلت ضربه فنی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور در مسابقه نخست با نتیجه ۴ بر ۶ مغلوب مرشد موتالیموف روس(نفر سوم جام یاریگین) شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، احسان پور به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با شکست دیگر کشتی گیر روس به دیدار رده بندی راه یافت. احسان پور به دلیل حاضر نشدن ویکتور لبدوف قهرمان جهان از روسیه به مدال برنز این وزن دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد حسین محمدیان پس از پیروزی در کشتی نخست مقابل حریف روس در دور دوم مقابل آنزور اوریشف نماینده روسیه در المپیک لندن مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، محمدیان از دور رقابت ها کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز