خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین تور دانش بنیان رسانه ای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی/ بازدید از موسسه تحقیقات گیاه پزشکی+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۱۱

سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، با درایت و ابتکار روابط عمومی خوش‌فکر این سازمان، اقدام به برگزاری تورهای رسانه‌ای نموده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه و به تبع آن سایر اقشار جامعه با بخش ها و فعالیت ‎ها و عملکردهای مختلف این سازمان تاثیرگذار بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایلنا، پنجمین تور دانش بنیان رسانه‌ای سازمان تات، اختصاص به موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی و بخش های مختلف آن داشت که روز دوشنبه 16 مرداد ماه برگزار شد.

در این تور، خبرنگاران رسانه‌ های مختلف از برخی بخش‌های موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی مانند: نمایشگاه دائمی موسسه، بخش‌های حشره شناسی، قارچ شناسی، بیماری شناسی، نماتد شناسی، علف‌های هرز، موزه جانور شناسی، هرباریوم، انسکتاریوم، بخش آفت کش‎ ها، مرکز رشد و نوآوری و دیگر بخش‌های این موسسه حاکمیتی دیدن و از زبان کارشناسان این مجموعه ‎ها، توضیحاتی ارائه شد.

در حاشیه این تور رسانه ‎ای، نشست خبری با حضور سید مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و نیز شهرام نعیمی، رئیس موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی برگزار شد.

فیلم گزارش میدانی این تور رسانه‌ای را در زیر مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/
حسین کاظمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز