خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان مطرح کرد:

کارآفرینان و سرمایه گذاران مجاهدان اقتصادی هستند، نه چپاولگران سرمایه

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۵۲

استاندار کرمان با تاکید براینکه کارآفرینان و سرمایه گذاران مجاهدان اقتصادی هستند، نه چپاولگران سرمایه، گفت: دولت خود را موظف می داند که برای سرمایه گذاران و کارآفرینان فرش قرمز پهن کرده و زیرساخت ها را برای حضور آنها فراهم کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در نشست مشترک هیأت امناء و شورای هماهنگی منطقه 8 آمایشی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه استان کرمان 11 درصد از مساحت کشور را در برگرفته است، افزود: استان کرمان با تنوع آب و هوایی و شرایط خاص اقلیمی ، 25 درصد باغات و رتبه نخست معدن را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: سیاست های اعتدالی که در دولت یازدهم در استان کرمان دنبال شد، کارنامه خوب و درخشانی را به همراه داشت و استان کرمان با توجه به وضعیت سیاسی کشور، توانست با شعار ولایت و توسعه بین گروه ها،جناح های سیاسی و ارکان حکومت همگرایی و هم افزایی ایجاد کند.

استاندار کرمان با تاکید براینکه سیاست اعتدالی می تواند از هرگونه افراط و تفریط پرهیز نموده و مقدمات توسعه استان را بوجود آورد، خاطر نشان کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی توانست با همگرایی بین ارکان حکومت کارنامه درخشانی از خود بر جای گذارد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه کارآفرینان و سرمایه گذاران مجاهدان اقتصادی هستند، نه چپاولگران سرمایه ، گفت: دولت خود را موظف می داند که برای سرمایه گذاران و کارآفرینان فرش قرمز پهن نموده و زیرساخت ها را برای حضور آنها فراهم کند.

وی به کارنامه مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: حجم معامله اقتصادی و سرمایه گذاری اجرا شده و در حال اجرای استان کرمان، 75 هزار میلیارد تومان است و این در حالیست که در گذشته جنگ های سیاسی فرصت سرمایه گذاری و پیشرفت را از مسئولین گرفته بود.

استاندار کرمان در بخش دیگر سخنانش خطاب به هیأت امناء و شورای هماهنگی منطقه 8 آمایشی کشور گفت: نقش شما در توسعه استان ها، نقشی تعیین کننده است و تا زمانی که دانشگاه ها و خردمندان جامعه کنارگیری کنند، نمی توان شاهد هیچگونه پیشرفت و توسعه ای در کشور بود.

رزم حسینی به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان کرمان اشاره و یادآور شد: استان کرمان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور انتخاب شده که باید سبک مدیریت جدید اجرایی کشور به صورت آزمایشی در این استان اجرا شود.

وی یکی از موفق ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی را تمرکززدایی دانست و افزود: تمرکززدایی باید در عمل صورت گیرد نه با شعار.

استاندار کرمان با تاکید براینکه در حوزه سلامت، فرصت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: جامعه پزشکان باید خودشان سرمایه گذاران این حوزه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز