خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان خبر داد

تشکیل کارگروه تخصصی بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۴۲

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: کارگروه تخصصی بازنشستگان در رابطه با مسائل اجتماعی، اجرایی، آموزشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تشکیل می شود.

در نشست با مسوولان کانون بازنشستگان فرهنگی گفت: راه اندازی این کانون در دیگر مناطق نیز در دستور کار است.

به گزارش ایلنا ازکرمان جهانگیری از تشکیل کارگروه بازنشستگان در رابطه با مسائل اجتماعی، اجرایی، آموزشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این کارگروه می تواند راه فعالیت های آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت باشد.

وی با اشاره به حضور ۳۸ هزار بازنشسته فرهنگی در استان بیان کرد: بدون نفس گرم این بازنشستگان، ۴۷ هزار شاغل آموزش و پرورش هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند.

وی گفت: بازنشستگان از همه امکانات موجود در آموزش و پرورش حق بهره مندی دارند و امکانات تفریحی، ورزشی و آموزشی آموزش و پرورش حق مسلم همه معلمان چه شاغل چه غیر شاغل است.
جهانگیری افزود: اگرچه در نیروهای جدید و شاغل موفقیت ها و پیشرفت های زیادی مشاهده می کنیم اما سخت کوشی، جدیت، اعتماد به نفس و پشتکار همکاران قدیمی مثال زدنی است و باید چراغ راه نیروهای شاغل باشد.
وی بازنشستگان فرهنگی را سرمایه آموزش و پرورش توصیف و تاکید کرد: باید از تجربه آنها برای توانمند سازی نیروهای جدید استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز