خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان؛

انجام ۷۵ درصد از کار سرشماری کشاورزی تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۳۰

تا کنون حدود ۷۵ درصد از کار سرشماری در این شهرستان به اتمام رسیده و به یاری پروردگار طبق برنامه زمان‌بندی صد در صد کار انجام خواهد شد.

فرماندار کرمان گفت: آنچه برای ما مهم است ارائه آمار صحیح و انجام کار با کیفیت بالاست گرچه سرعت اجرای آنهم مد نظر است لکن نباید کیفیت را فدای سرعت کنیم.

به گزارش ایلنا از کرمان، توحیدی در جلسه ستاد سرشماری شهرستان با تاکید بر کیفیت کار افزود: آنچه که باید در زمینه پشتیبانی و تامین تجهیزات و کارهای جانبی توسط ستاد سرشماری شهرستان صورت پذیرد به نحو مطلوبی به انجام رسیده و انشاءا… با تلاش ماموران نتیجه‌ای که مد نظر است بدست آید.

فرماندار کرمان با اشاره به برخی آمارهای غیرصحیح که از برخی سرشماری‌های قبل حاصل شده، گفت: گاهی دیده می‌شود برخی آمار‌ها بنا به دلایلی به صورت واقعی ارائه نشده که در حال حاضر تصمیم گیرندگان و مسئولین را در پاره‌ای موارد دچار مشکل می‌کند. باید دانست که آمار اشتباه نتایج و تصمیم گیری‌های اشتباهی به دنبال خواهد داشت.

مدیر اجرای سرشماری کشاورزی کرمان اضافه کرد: نگاه دولت به روستاییان، یک نگاه خاص است. مردم این را بدانند که این سرشماری هیچ تاثیری در میزان یارانه‌ها ندارد.

وی افزود: روستاییان با هر میزان تولید و برداشت محصول و هر میزان دارایی مشمول مالیات نخواهند شد در حالیکه یک تولید کننده شهری با درآمدی بسیار پایین‌تر ملزم به پرداخت مالیات است و این بدلیل توجه دولت به روستاییان و علاقه مسئولین به سکونت روستاییان در روستاهاست.

توحیدی ادامه داد: همان گونه که در بحثبیمه درمانی از روستاییان، با هر میزان درآمد، تنها ۵ درصد مبلغ اخذ می‌شود ولی از ساکنین شهر‌ها ۱۰ درصد. پس خانوارهای روستایی نگران دادن آمار‌ها نباشند چراکه دادن آمار غلط سبب برنامه ریزی نادرست مسئولین خواهد شد که تاثیر مستقیم آن به خود روستاییان بازخواهد گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز