خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک کرمان؛

به‌سازی و اصلاح هندسی معابر اصلی در سطح منطقه یک

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۴۹

شهردار منطقه یک کرمان از اصلاح هندسی معابر اصلی و پرتردد در سطح در سطح منطقه یک خبر داد.

شهردار منطقه یک کرمان کفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که می تواند در اجرای طرح های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون شهری نقش مهمی ایفا کند، اجرای طرح های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین ها می باشد.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سعیدی افزود: گاهی اوقات اجرای یک تغییر کوچک در خیابان و محل عبور خودروها باعثمی شود تا بسیاری از حوادثرانندگی کاهش یافته و از بروز تلفات و خسارات جانی و مالی جلوگیری کرد که این امر در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفت و هم اکنون اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی سه راه جیحون در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به مجاورت این معبر با بیمارستان جدیدالاحداثپیامبر اعظم(ص)، در این پروژه علاوه بر اصلاح هندسی معبر، عملیات جدول گذاری و بهسازی پیاده رو نیز انجام می شود که در این پروژه، پیاده روها با طراحی خاص فرش موزاییک و پس از آن با ایجاد گلکارهایی بسیار زیبا در پیاده رو و همچنین مثلثی راستگرد، معبری با نشاط و جذاب به وجود خواهد آمد.

مهندس سعیدی در پایان هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی معابر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان و بهسازی و زیباسازی بخشی از سطح شهرکرمان بر شمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز