خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان؛

فعالیت کمیته توسعه و تجهیز مدارس از نخستین روزهای آغاز تعطیلات تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۴۳

از ابتدای تیرماه کمیته سامان دهی در راستای ثبت نام دانش اموزان فعال شده و در این راستا سعی شده کروکی و محدوده جفرافیایی حذف گردد تا دانش اموزان بتوانند بدور از هر گونه نگرانی و اضطراب مدرسه مورد نظر خود را انتخاب نمایند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: این پروژه تحت عنوان سه کمیته سامان دهی، تعمیر و تجهیزمدارس همچنین توجیه و تبلیغ فعالیت دارد که کمیته توسعه و تجهیزمدارس از نخستین روزهای اغاز تعطیلات تابستان فعالیت خود را به صورت رسمی و جدی آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، اکبری درسومین جلسه شورای اموزش و پرورش گفت: این پروژه تحت عنوان سه کمیته سامان دهی، تعمیر و تجهیز مدارس همچنین توجیه و تبلیغ فعالیت دارد که کمیته توسعه و تجهیزمدارس از نخستین روزهای اغاز تعطیلات تابستان فعالیت خود را به صورت رسمی و جدی آغاز کرده است.

وی تاکید داشت: تاکنون بیش از ۶۵ درصد از دانش اموزان مدارس متوسطه دور اول و دوم اقدام به ثبت نام کرده‌اند و در مقطع ابتدایی نیز بالغ بر ۹۰ درصد دانش آموزان کار ثبت نام خود را انجام داده‌اند که امید می‌رود تا اواسط مرداد ماه اکثر دانش اموزان در مدارس شهرستان ثبت نام شوند.

وی در راستای توسعه و تجهیز مدارس کوهبنان گفت: گروه‌های دو و سه نفره متشکل از همکاران اداری در دو روز از هفته با حضور در مدارس نسبت به تعمیرات و تجهیزات نظارت دارند گرچه تجهیزات مدارس کوهبنان بالای ۸۰ درصد فرسوده هستند و تقریبا بیشتر مدارس نیاز به تعمیرات جزی و کلی دارند که به طور کلی از نظر فضای فیریکی و اعتبارات جهت تعمیرات و تجهیزات دچار کمبود هستیم.

اکبری گفت: با رایزنی‌های بعمل آمده با مسئولین اداره کل اموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس مقداری تجهیزات خریداری شده که با توجه به اولویت در اختیار مدارس قرار می‌گیرند و در تعدادی از مدارس کار بهسازی و نقاشی کلاس‌ها اغاز شده است.

وی تصریح کرد: تامین منابع مالی اموزش و پرورش از طریق اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و عوارض شهرداری‌ها ست که مردم از کمک‌های مالی خود به اموزش و پرورش دریغ می‌ورزند چون انان معتقدند باید کمک‌های مالی توسط دولت به مدارس تخصیص داده شود.

اکبری ادامه داد تمام تلاش خود را به کاربسته‌ایم تا نسبت به شناسایی وثبت نام دانش اموزان کلاس اول اقدام کنیم تا شاهد جا ماندن فردی از تحصیل نباشیم که تاکنون ۴۱۲ دانش اموزسال اول دبستان شناسایی شده‌اند و اماده ثبت نام در مدارس هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز