خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان:

بانک‌ها به شهرداری‌ها تسهیلات پرداخت ‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۷۵

بانک‌ها می‌توانند با اصلاح قانون، تسهیلات خوبی در اختیار شهرداری‌ها قرار دهند، متاسفانه تناسبی میان هزینه و درآمد شهرداری‌ها وجود ندارد.

شهردار کرمان جلسه کارگروه شهرداران منطقه یک استان با حضور پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان، و راور در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کرمان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی زمان هزینه‌کرد با زمان کسب درآمد در شهرداری‌ها یکسان نیست، گفت: شهرداری‌ها نیاز به سرمایه در گردش یا مهلت برای بازپرداخت بدهی دارند.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سیف‌الهی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید بتوانند از بانک‌ها وام بگیرند، تصریح کرد: شهرداران باید این اختیار را داشته باشند که بتوانند بعد از اتمام کار یا پروژه با پیمانکار وارد تعامل شوند و در ازای کار انجام شده به طرف قرارداد زمین و یا سایر امتیازات اعطا کنند.

وی افزود: بانک‌ها می‌توانند با اصلاح قانون، تسهیلات خوبی در اختیار شهرداری‌های شهرهای بزرگ و کوچک قرار دهند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه در گذشته شهرداری‌ها می‌توانستند ماشین‌آلات خدمات شهری بدون عوارض گمرکی وارد کشور کنند، گفت: در حال حاضر این قانون در کشور وجود ندارد که انتظار می‌رود دولت با اعطای معافیت گمرکی تسهیلاتی برای وارد کردن تجهیزات سنگین به شهرداری‌ها اعطا کند.

سیف‌الهی با تاکید بر اینکه دولت باید قیر را به شکل یارانه‌ای به شهرداری‌ها بفروشد، تصریح کرد: در غیر این شرایط باید تسهیلاتی برای خرید قیر با بازپرداخت مدت‌دار پرداخت کند.

وی با بیان اینکه دولت و یا بانک‌ها می‌توانند به شهرداری‌ها تسهیلات اعطا کنند، خاطرنشان کرد: حساب شهرداری‌ها می‌تواند به عنوان ضمانت بازپرداخت پول قلمداد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز